Manfaat Utama dan Testimoni Garlic Shaklee

Garlic shaklee terkenal dengan mutu dan kualitinya. Selain itu garlic shaklee mempunyai banyak manfaat kepada tahap kesihatan seseorang yang mengamalkannya.

Antara manfaatnya ialah :-

=>Mengandungi spearmint - meningkatkan fungsi jantung, sistem penghadaman.

=>Antibiotik yang selamat dan semulajadi - selamat untuk kegunaan jangka panjang bagi meningkatkan sistem imun, menghalang penyakit berjangkit seperti selesema, kulat, kuman, virus dan yis candida.

=>Menghalang alergi - mempertingkatkan penyakit berkait sistem imun seperti hidung sensitif, sinus, alergi, athma, selesema dan hepatitis


=>Mempertingkatkan sistem penghadaman - formula uniknya mampu mengatasi masalah berkaitan penghadaman seperti kembung perut, gastrik,ketidakhadaman. Juga mampu menentang bakteria H. pylori bakteria & menghalang ulser gastric.


=>Stabilkan tekanan darah tinggi - kajian menunjukkan pengambilan 2 -4 tablet garlic akan menurunkan tekanan darah tinggi dengan 8 point.

=>Detoksifikasi - garlic mampu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas. Raksa, plumbum dan kadmium adalah logam toksik yang akan menaikkan tekanan darah. Garlic juga mampu melindungi sel-sel darah dari kemusnahan dan menghalang kerosakkan hati oleh bahan kimia.

=>Turunkan kolesterol - menurunkan kolesterol, LDL, trigliserid dan kelikatan darah, kurangkan kebekuan darah, meningkatkan HDL, lindungi jantung dan menghalang strok serta penyakit koronari.

=>Mencegah kanser - bantu mengelakkan dan merawat kanser dengan mengurangkan bahan pencetus kejadian kanser - Nitrosamine.

=>Stabilkan glukos - membantu stabilkan glukos dalam badan kita.


Garlic shaklee boleh dibeli di sini 


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

Lecithin Keras, Sukar Ditelan.

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Kandungan Lecithin