Kelebihan CAROTOMAX Selain Untuk Kesihatan Mata

CAROTOMAX Shaklee menawarkan perlindungan antioksida berasaskan alam semulajadi yang mampu menguatkan sistem imun dan memberikan kebaikan kepada kesihatan mata, jantung, kulit, peparu, prostat dan serviks.
.
.
CAROTOMAX terhasil daripada campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin yang memberikan faedah karotenoid yang lengkap serta memenuhi keperluan hidangan sayuran dan buahan setiap hari.
.
.
Antara manfaat utama CAROTOMAX adalah:

Mempertingkatkan Penglihatan – Ia menghasilkan ‘ungu visual’ yang membolehkan kita mengekalkan penglihatan di dalam gelap. Ia memperbaiki masalah penglihatan seperti nyctalopia (rabun malam), rabun dekat, presbyopic, astigmatism, xerophthalmia (mata kering), kelesuan mata, glaucoma, katarak, floaters, eye bags dan gegelung hitam di mata,

Meredakan Penyakit Kulit – Pengambilan yang banyak akan melegakan masalah kulit seperti psoriasis, senile plaque, kulit kering, kulit gugur, jerawat dan akne. Penggunaan luaran untuk merawat pustule, scabies, akne , ulser kulit.

Melindungi Epithelial – Ia memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovary semasa disintegrasi tisu, merawat ulser saluran usus.

Melawan Kanser dan Oksidasi – Pengambilan kerap beta karotena mengukuhkan sistem imun, melambatkan penuaan dan menyekat aktiviti bahan kanser dan menghalang pembentukan sel-sel kanser. Ini akan mengurangkan risiko kanser, terutama sekali kanser paru-paru dan payudara. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

Menghalang Infeksi – Merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru: batuk, hepatitis, asma, flu dan selsema.

Menggalakkan Perkembangan Normal dan Sihat – Merangsang perkembangan kanak-kanak/ remaja, menguatkan tulang, melindungi rambut, kulit, membrane mukosa, gigi sihat, gusi dan sistem reproduksi. Juga penghasilan sprema yang sihat.

Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi saya untuk tempahan sekarang...


Sms/Pm/WhatsApp
013 546 1319


ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di sini 

2. Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


Hanya RM68.90 Yuran Pendaftaran SEUMUR HIDUP


Pengedar Sah Shaklee Anda
AREA : SUNGAI BESI, KL.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Tanda-tanda Demam Denggi