Kos Rawatan Di Malaysia Makin Meningkat

Saban hari kita mendengar khabar jiran jatuh sakit, jiran masuk wad, jiran kemalangan dan macam-macam lagi berita sedih yang melibatkan wang ringgit. Ini termasuklah kos rawatan penyakit-penyakit kronik. Apa pilihan yang kita ada selain merawat penyakit tersebut dan terpaksa membelanjakan wang lebih dari kemampuan kita. Melainkan meminta derma atau bantuan dari mana-mana kebajikan.

Pencegahan awal adalah satu-satunya jalan terbaik untuk mengelak atau mengurangkan kos perbelanjaan untuk perubatan. Selain itu untuk menghadapi keadaan ini(jika berlaku)kita masih boleh berikhtiar sebelum kesempitan. Mencari pendapatan sampingan atau wang tambahan untuk simpanan kecemasan adalah lebih baik sebagai persediaan menghadapi situasi berkenaan. Kita juga boleh membuat insurans perubatan untuk diri dan keluarga di mana-mana syarikat insurans.

Bagi anda yang ingin mencari pendapatan sampingan..bolehlah mencuba bisnes online atau offline. Salah satunya adalah dengan menjadi pengedar Shaklee.


Dengan pelaburan sebanyak RM79 anda boleh jimat sehingga 25% untuk setiap barangan Shaklee. (Ini salah satu dari beberapa kelebihan menjadi ahli)

Ya. Pelaburan RM79 untuk nikmati harga penjimatan.

Termasuk untuk pasangan. (Suami/isteri)

Jimat dan sihat dengan Shaklee.

Nak jadi ahli secara PERCUMA pun boleh. Ada caranya. Nak tahu boleh PM.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.kongsikesihatan.blogspot.com


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Kepentingan Pengambilan Ubat Cacing

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???