Umur Kakak Ne 44 Tahun..Tapi Kulit..

Sungguh tak sangka..umur kakak ne dah 44 tahun. Tapi kulit dia nampak lebih muda dari usia beliau. Bukan sahaja memiliki kulit yan cantik..beliau juga berasa lebih sihat setelah amalkan produk kesihatan Shaklee.


Ini pula testimoni dari seorang kawan sekolah saya yang dah lama alami masalah kulit kusam dan kering. Atas alasan peribadi, saya tidak dapat tunjukkan wajah beliau..hormat beb 😊

Oklah taknak cakap panjang..mari kita tengok bagaimana ESP, Vitamin C dan Vitamin E Shaklee ne membantu kulit kita kelihatan lebih cerah dan awet muda..


Vita-E Complex

Vitamin E berfungsi sebagai anti-oksidan yang kuat. Ia mengurangkan kerosakan akibat radikal bebas. Vitamin E juga berfungsi sebagai anti-penuaan. Pengambilan 1 kapsul sehari membantu melambatkan penuaan, mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne dan bintik penuaan. Ianya mampu memulihkan tekstur kulit dan ton muka, dada dan otot peha.


Sustained Release Vita-C 500mg

Vitamin C dapat membantu merangsang pembentukan kolagen. Kolagen adalah sebatian asas otot, tisu, gusi, rangka dan rawan. Oleh itu, ianya mampu mempertingkatkan kedut dan menghalang otot menjadi lembik. Pengambilan vitamin C setiap hari menjadikan kulit lebih cerah, melambatkan penuaan, dan menyekat pigmentasi. Pigmen adalah penyebab utama kejadian jeragat.


Energizing Soy Protein

ESP atau Energizing Soy Protein merupakan minuman kesihatan. Asid amino dalam esp penting untuk membina otot, kuku, rambut, darah, organ, kulit, kelenjar dan lain-lain. Pengambilan yang kerap adalah kunci kepada awet muda. Ia merangsang pembentukan semula kulit dan otot, mengurangkan kedutan, agen anti-penuaan, mengembalikan seri kulit dan kepejalan otot, mempercepatkan penyembuhan luka dan mengurangkan kesan parut. Selain itu, ESP juga membaiki pigmentasi, kedutan serta kesan penuaan. Ia juga membantu memperbaiki masalah  rambut beruban dan gugur.


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

COD :
Shaklee Sungai Besi
Shaklee Bandar Tun Razak
Shaklee Alam Damai
Shaklee Taman Connaught
Shaklee Lakefields
Shaklee Bandar Tasik Selatan

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.kongsikesihatan.blogspot.com

ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di SINI 

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


DAFTAR SEKARANG DI SINI 



Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Kandungan Lecithin

Kesan Kekurangan Zink

Lecithin Keras, Sukar Ditelan.

Alfalfa Legakan Gout