Hafal Al-Quran dengan Mudah



Hari ni sepupu saya akan sambung semula pengajian di madrasahnya. Seperti biasa saya akan pastikan bekalan makanan dan stok vitaminnya mencukupi.

Sambil packing sepupu saya pun bercerita;

Kawan-kawan suka minta sikit vitamin terutama Lecitin.

Saya pun menjawab ; tak aper. Kongsi aje jika habis kami hantar baru. Oh ya kenapa diorang minat Lecitin?

Sepupu saya pun menjawab; Ia bagus untuk otak dan mengingat.

Alhamdulillah walau  baru masuk madrasah 2 minggu sebelum raya haji aritu sepupu saya dh mula menghafal 1 1/2 juzuk! Alhamdulillah.

Ya pemakanan otak sangat penting agar mereka ini produktif.

Oh nak tahu tak, lebih hebat lagi kerana makan Lecitin; sepupu saya yang dulu berat 68kg dan turun pada 58-59kg!!!

-Norita Idris-

So Lecithin ni bukan hanya untuk otak aje tau tapi untuk bakar lemak yang berlebihan!

So jika anda mahukan otak yang kuat daya ingatan secara langsung mahukan tubuh badan yang comel; boleh order Lecithin dengan kami :)




Disclaimer:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.kongsikesihatan.blogspot.com

ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di SINI 

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.

Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..

DAFTAR SEKARANG DI SINI 




Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Tanda-tanda Demam Denggi

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Kepentingan Pengambilan Ubat Cacing

CoQTrol Plus Untuk Kesihatan Jantung dan Darah