Bagaimana Mengurangkan Risiko Penyakit Osteoporosis

Salam..
Hari ini teringin nak share pasal osteoporosis selepas ter...perasan ostematrix dah sikit. Dalam fikiran kena topup ne sementara promosi twinpack ada. Saya sangat perlukan ostematrix ne sebab nak elak dapat masalah kerapuhan tulang. At least..risiko untuk dapat osteoporosis tu dapat dikurangkan.

Menurut Dr. Norman, terdapat kajian oleh Ohio State University yang diterbitkan dalam Journal of Bone and Mineral Research, membincangkan bahawa pengambilan makanan 'anti keradangan/anti inflammatori' adalah satu kaedah yang sangat baik di amalkan. Kajian ini melibatkan wanita berumur di antara 50 hingga 79 tahun dan seramai 160, 191 orang peserta yang terlibat. Ia merupakan satu kajian yang sangat baik dengan jumlah peserta yang sangat ramai.

Makanan 'anti keradangan ' tersebut adalah makanan asli atau semulajadi seperti sayur-sayuran, buah-buahan, ikan, bijirin berserat penuh, minyak zaitun, kekacang dan lain-lain sumber asli, bukannya makanan proses.


Dalam kajian terbaru Shaklee, Dr. Bruce Daggy mendapati penggunaan bersama 3 suplemen ini mampu membantu mengurangkan risiko tulang rapuh atau osteoporosis.

Mari kita lihat bagaimana ketiga-tiga suplemen ini dapat membantu dalam menguatkan tulang.

ESP (Energizing Soy Protein) adalah protein soya terbaik yang dihasilkan tanpa perasa tiruan, pemanis, pewarna dan pengawet. Mengapa protein diperlukan untuk kekuatan tulang?
Sebab anggota badan kita terdiri daripada protein. Tulang, kulit, rambut, otot dan organ diperbuat daripada protein. Bagi mereka yang patah tulang, ESP amat diperlukan untuk mempercepatkan pertumbuhan sel-sel tulang yang telah tercedera atau mati akibat patah tulang.

Ostematrix pula merupakan sumber kalsium yang penting untuk kesihatan tulang, otot dan ligamen. Ostematrix dengan gabungan vitamin D dan magnesium penting untuk mengasimilasikan kalsium ke dalam tulang.

Manakala Vitalea merupakan vitamin lengkap nutrisi. Ia lebih dikenali sebagai multivitamin dan multimineral yang mana penting untuk pembinaan sel tulang yang sihat.


Bagi anda yang mahu menjaga kesihatan dan kekuatan tulang..saya adalah orang yang tepat untuk anda hubungi.

Disclaimer:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com

ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di SINI 

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.

Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..

DAFTAR SEKARANG DI SINI 


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Kepentingan Pengambilan Ubat Cacing

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???