GLA dan ESP Bantu Tingkatkan Tahap Kesuburan

Sebentar tadi saya 'chatting' dengan kawan. Kawan saya ne sebenarnya dah lama kahwin (2013). Sehingga tahun lepas mereka masih berusaha untuk mendapatkan zuriat, namun masih tidak berjaya. Antara ikhtiar yang mereka lakukan adalah dengan berjumpa doktor pakar O & G atau doktor pakar perubatan keluarga. Rupanya beliau(wanita) mengalami masalah kelebihan hormon lelaki atau PCOS. Sebelum mengambil produk shaklee, kawan saya ne ada bertanya kepada doktor jika boleh mengambil GLA Complex Shaklee. Syukur doktor mengizinkan. Dalam setiap usaha untuk kesihatan dalaman perlulah juga untuk merujuk dan meminta pendapat dari doktor. Kini kandungan beliau sudah berusia 7 bulan(March 2017).




Bagaimanakah GLA & ESP bertindak dalam membantu kesuburan?

GLA Complex - Membantu seorang wanita menghasilkan lendir serviks yang berkualiti untuk kesuburan iaitu lendir yang bewarna putih telur. Sebulan sekali seorang wanita akan mengeluarkan cecair yang sebegitu, yakni sewaktu subur. Namun, tak semua orang mendapati cecair yang dihasilkannya sebegitu ‘subur’. Di sinilah fungsi GLA untuk membantu dalam penghasilan cecair yang melambangkan kesuburan ini, yang membantu sperma untuk berenang ke uterus, terus ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Bukan itu saja, cecair ini juga membantu sperma untuk terus hidup dalam tiub falopio sehingga 5 hari. Jadi, kalau tak ‘kena’ hari subur pun masih ada can sebab sperma masih ada di situ sampai hari ke-5.

ESP (Energizing Soy Protein) - Protein secara umum membantu dalam membina dan memperbaiki sel. Esp juga lengkap dengan 9 asid amino yang penting untuk fungsi badan. Genisten yang terkandung dalam kacang soya sangat bagus untuk pemulihan uterus dan ovari. Manakala kandungan isoflavones dalam kacang soya pula sangat baik untuk hormon. Pengambilan esp akan membantu penyerapan vitamin lain dengan lebih baik. Contohnya, penyerapan nutrisi dalam GLA Complex lebih berkesan bila diambil bersama esp.


Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com


ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di SINI

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


DAFTAR SEKARANG DI SINI 

Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Tanda-tanda Demam Denggi

KEBAIKAN B COMPLEX

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Alfalfa Legakan Gout