Turun 4 KG Dalam 2 Minggu

Semalam saya follow up customer saya setelah dua minggu mengamalkan produk shaklee. Memang menjadi kebiasaan saya akan follow up dalam masa dua minggu supaya kita tidak lepas tangan terhadap customer. Selain itu, customer juga akan berdisiplin dalam mengamalkan dan mengikuti konsultasi yang telah diberikan.

Masalah beliau adalah kurang bertenaga. Beliau sering merasa penat bila melakukan senaman yang sepatutnya membantu menyihatkan badan. Saya jangka beliau mengalami kekurangan nutrisi dan tahap toksin yang tinggi dalam badan. Jadi saya telah cadangkan Vitalea Iron Formula dan Alfalfa Complex Shaklee kepada beliau.

Selain itu, beliau juga bersenam atas sebab ingin menurunkan berat badan. Maka, saya pun cadangkan beliau untuk mencuba set vitamin cadangan untuk menurunkan berat badan. Namun beliau mengambil keputusan untuk mencuba Omega Guard dan Herblax Shaklee dahulu.


Inilah hasilnya setelah dua minggu

Hasilnya kini beliau sudah boleh berjoging setiap hari tanpa merasa penat seperti selalu dan berjaya menurunkan berat badan sebanyak 4 kilogram.


Produk Shaklee Yang Beliau Amalkan

Bagi anda yang mengalami masalah sedemikian atau masalah lain bolehlah menghubungi saya. Saya akan cuba memberikan konsultasi dan mencadangkan vitamin yang bersesuaian dengan masalah anda.

Anda juga boleh membuat pesanan sendiri jika mahu mencuba produk yang telah diamalkan oleh customer saya ne.

Penafian:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
0135461319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com


ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di SINI 

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


DAFTAR SEKARANG DI SINI 


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Kepentingan Pengambilan Ubat Cacing

Tanda-tanda Demam Denggi

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Testimoni Kurus Dengan Lecithin dan Herblax Shaklee