Pengedar Shaklee Kudat, Sabah.

Salam sejahtera semua..

Saya Chrisline, Pengedar Aktif Shaklee Sabah dan seluruh Malaysia. Saya hanya seorang surirumah dan telah bersama Shaklee sejak dari tahun 2013. Berasal dari Kudat, Sabah.



Sepanjang penglibatan dalam Shaklee, syukur tahap kesihatan saya sentiasa berada di tahap yang memuaskan dan telah banyak membantu orang lain untuk menjaga dan meningkatkan tahap kesihatan mereka. Tidak kurang juga yang dapat saya bantu untuk menjana pendapatan khususnya surirumah. 

Bagi anda yang membeli produk Shaklee daripada saya, anda akan menerima konsultasi percuma dari saya berkaitan cara pengambilan dan lain-lain yang berkaitan.

Terdapat dua cara untuk membeli produk shaklee

1. Pembelian secara online di SINI.
Resit pembelian produk yang dilakukan secara online

2. Menghubungi saya di SINI.


Sekiranya anda ingin memperoleh pendapatan sampingan, anda juga boleh menghubungi saya di talian yang sama. Saya akan bimbing anda daripada mula sehingga tahu segala-galanya tentang bisnes Shaklee seperti cara order online, buat blog dll.

Di Shaklee banyak kelas offline dan online diadakan samada di cawangan mahupun di tempat lain yang mana diadakan oleh leader atau pihak Shaklee sendiri. Bagi mereka yang jauh dari cawangan, jangan risau kerana Shaklee ada Group Support seperti whatsapp dan telegram yang dapat memberi input penuh berkenaan Shaklee.

Kepakaran saya dalam Shaklee?
Set berpantang dan menyusu.
Set kulit sihat dan cantik.

Kenapa Saya Pilih Bisnes Shaklee?

Sebuah syarikat yang telah berdiri kukuh selama 100 tahun lebih.

Mempunyai sistem online yang memudahkan kami sebagai Pengedar Shaklee dari segi tempahan produk, penghantaran, pembelajaran produk dan pendaftaran ahli baru.

Semuanya boleh dilakukan dihujung jari. Buat tempahan produk dan Shaklee sendiri akan uruskan penghantaran ke alamat pelanggan atau kita sendiri sebagai pengguna produk Shaklee.

Modal untuk buat bisnes Shaklee hanya RM75 termasuk kos penghantaran starter kit Shaklee untuk ahli baru. 

Starter Kit
Apabila pendaftaran keahlian selesai, anda bolehlah memulakan langkah pertama untuk memulakan perniagaan Shaklee dengan dibantu oleh saya sehingga anda faham segala-galanya tentang bisnes Shaklee. Jangan risau..mudah sahaja.

Jika anda ingin membeli produk Shaklee ataupun mahu menjadi Pengedar Shaklee, anda bolehlah menghubungi saya pada bila-bila masa.

CHRISLINE 
Emel : chrislinemarapus@gmail.com


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

Testimoni Kurus Dengan Lecithin dan Herblax Shaklee

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???

Cara Kurangkan Sakit Senggugut