PROMOSI YOUTH (OKTOBER 2018)


Berita baik untuk pengamal kecantikan kulit. Promosi Set Penjagaan Kulit, Youth Shaklee dilanjutkan bagi memberi peluang kepada anda yang tidak sempat memilikinya pada bulan lepas.

Youth Shaklee terdiri daripada :-

1) LUMINOUS GEL OIL CLEANSER
3-dalam-1, tidak mengandungi sabun, pH-seimbang, pembersih ini menggabungkan campuran vitamin yang dipaten dan polifenol serta alga untuk memperhalus dengan lembut, menyuci, dan menyediakan kulit untuk langkah seterusnya.

2) PERFECTING SKIN TONER
Membebaskan kulit dari sel-sel kusam dan ejen pencemar persekitaran. Kulit lebih cerah, berseri. Berfungsi lebih daripada biasa untuk membersihkan sel kulit mati, menghidratkan dan membekalkan nutrisi bersama dengan campuran vitamin penting, polifenol, dan bahan-bahan botanikal yang berpaten untuk kulit yang berseri.

3) YOUTH ACTIVATING SERUM
Youth Activating Serum mengandungi 10 kali ganda bahan aktif untuk memulakan langkah pembaharuan sel yang kritikal. Terdiri daripada campuran vitamin, polifenol dan YOUTH Complex yang berkesan, ia menggalakkan penghasilan kolagen dan pembaharuan pada peringkat sel, membuatkan kulit kelihatan lebih muda.

4) AGE DEFENSE MOISTURIZER - SPF 50
Perlindungan untuk kulit. Lebih daripada hanya melindunginya daripada sinaran matahari. Lindungi kulit melebihi dari sekadar sinaran matahari dengan pelindung matahari berspektrum luas SPF 50 UVA/UVB. Vitamin dan botani bernutrien melembapkan kulit dan menambahbaikkan penampilan kulit secara menyeluruh.

5a) ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – LIGHT
Ekstrak Alga Marin, Muscadine Grape dan Lotus Japonicus, serta anti oksida yang lain menggalakkan proses pembaharuan sel kulit semasa tidur. Campuran botanikal khas membantu merangsang penghasilan kolagen dan elastin, membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

5b) ADVANCED RENEWAL NIGHT CREAM – RICH
Krim malam ini diformulasi dengan shea butter dan jojoba menghidratkan kulit dengan mendalam serta melembutkan kulit. Alga Marin ditambah dengan anti oksida yang kaya dengan vitamin membantu mengecas dan membantu sel kulit semasa tidur, membuatkan kulit kelihatan lebih muda, licin, dan cerah.

6) RADIANCE C + E

Dos sebanyak 20% vitamin C tulen yang berpaten dan vitamin E serta ekstrak sel raspberi membantu untuk menegang, mencerah, dan mengurangkan kehadiran garisan halus dan kedutan.

Radiance C+E mengurangkan kehadiran tompok usia, melicinkan tekstur kulit, dan memperbaiki tona kulit secara keseluruhan.

Untuk kesan yang lebih menakjubkan, gunakan bersama rejimen penjagaan kulit selepas menggunakan serum.

Kapsul berdos-tunggal yang mudah digunakan ini adalah berasaskan tumbuh-tumbuhan, vegan, 100% terbiodegradasi dan diformulasikan tanpa bahan pengawet.

Dapatkan produk Youth anda hari ini!!
Klik gambar untuk pesanan produk.


Atau, klik whatsapp untuk pesanan produk, konsultasi dan pendaftaran keahlian.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli. Klik JOIN NOW.


PENAFIAN :

● Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

● Sentiasa berunding dengan doktor atau pakar penjagaan kesihatan anda sebelum mengambil sebarang suplemen/produk kecantikan.

Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Tanda-tanda Demam Denggi

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

KEBAIKAN B COMPLEX