TESTIMONI RAMBUT GUGUR SELEPAS BERSALIN

Mesti yang ramai risau kan...bila rambut dah mula gugur. Jangan risau...mari saya kongsikan pengalaman saya sendiri mengalami keguguran rambut selepas bersalin anak pertama dan cara saya mengatasinya.

Biasanya rambut mula gugur pada 4 bulan - 6 bulan selepas bersalin. Terdapat juga ibu-ibu yang mengalami keguguran rambut setelah didatangi haid pertama selepas bersalin.

Rambut saya mula gugur pada bulan kelima selepas melahirkan anak. Memandangkan saya tidak ada pengalaman sebelumnya kerana kali pertama melahirkan anak..jadi saya tidak dapat membuat perbandingan dengan kelahiran sebelum. Oleh itu, saya telah membuat eksperimen pada diri saya sendiri untuk membuktikan keberkesanan produk shaklee yang mana saya gunakan untuk atasi masalah keguguran rambut saya. Saya membiarkan rambut saya gugur selama sebulan. Setelah cukup sebulan saya mula mengamalkan pengambilan set vitamin asas untuk rambut gugur shaklee. Ianya terdiri daripada : ESP (Energizing Soy Protein), B Complex & Zinc Complex.




Inilah set yang saya makan..

Hampir sebulan saya mengamalkan pengambilan set ini dan kesannya mula kelihatan. Anak rambut saya mulai tumbuh..keguguran rambut juga semakin berkurangan.

Sekarang usia anak saya hampir 7 bulan (Lahir 19hb Jun 2015)..tiada lagi keguguran rambut. Cuma kepala nampak berserabut sebab anak rambut dah tumbuh hampir 3" 😄

Saya dah kongsi pengalaman dan cara atasi masalah rambut gugur. Jika anda bermasalah seperti saya..saya sangat syorkan produk ini.


SET RAMBUT GUGUR

1. B- Complex 

 – Inositol, salah satu vitamin B, membantu pertumbuhan rambut. B12 pula adalah satu lagi vitamin B yang menghalang keguguran rambut kerana B12 merupakan komponen rambut itu sendiri.


2. Zinc Complex

– Berfungsi untuk mengawal hormon dalam badan dan membantu penyelenggaraan kelenjar minyak yang dirembeskan pada kulit kepala.


3. ESP

- Sumber protein. Rambut dibina dari protein.


Boleh add on..

4. Revitalizing Shampoo dan Lightweight Conditioner dari Prosante Hair Care

-  Untuk rambut yang lebih sihat bersih dan mudah diurus. Hanya yang SEMULAJADI. Tidak mengandungi bahan kimia yang boleh menyebabkan kanser seperti paraben, SLF, SLS dan lain-lain.


Gabungan ke empat-empat produk ini menjadikan RAMBUT anda KUAT, mengurangkan keguguran rambut, memBERSIHkan kulit kepala, MELEMBUTkan dan MELEBATkan.

Set ini boleh digunakan oleh WANITA dan LELAKI.


 SET RAWATAN RAMBUT GUGUR ini boleh bertahan hingga 4 bulan !

SANGAT JIMAT...

*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi kami untuk tempahan sekarang...


WhatsApp
013 546 1319

ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di  sini 

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.



Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..



Hanya RM68.90 Yuran Pendaftaran SEUMUR HIDUP

Pengedar Sah Shaklee Anda
AREA : SUNGAI BESI, KL.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Kesan Kekurangan Zink

Alfalfa Legakan Gout

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

KEBAIKAN B COMPLEX