Bagaimana Nak Jadi Ahli (Pengedar) Shaklee?

Salam awak yang baca entri ne...semoga sihat2 selalu..

Mungkin awak dah lama teringin nak jadi ahli pengedar Shaklee yang sah..

Mungkin awak dah lama nak cari orang yang sesuai & boleh guide atau bimbing awak nak buat Biz Shaklee..

Mungkin awak nak jadi ahli untuk dapatkan harga murah sahaja..


Tapi..
Awak tak tahu nak mula dari mana..
Awak tak tahu nak cari & tanya siapa..

Orang yang betul & awak kena cari adalah saya :)

Nak jadi ahli senang sahaja.

Pertama sekali awak kena sediakan yuran paling murah & untuk SEUMUR HIDUP (tak perlu renew setiap tahun) sebanyak RM68.90 sahaja..

Kedua awak kena bagi saya maklumat ini..

🌺PENDAFTARAN AHLI BARU SHAKLEE🌺

Nama Penuh :
No. I/C :
Bangsa :
Nama Pasangan :
(Jika Sudah Berkahwin)
No. I/C Pasangan :
Alamat :
Email :
No. Telefon:
Nama & No. Akaun Bank :
(Untuk Bonus)

Kemudian awak bolehlah hubungi saya di no.tel yang diberi ya...tapi sms/ whatsapp sahaja..sebab saya ada ramai orang yang nak kena layan setiap masa.

Selepas tu..kalau awak nak order vitamin terus pun boleh..jumlah harga vitamin(harga ahli) akan saya tambahkan dengan yuran & kos penghantaran yang telah ditetapkan oleh pihak Shaklee..

Semenanjung - RM10.60
Sabah/ Sarawak - RM21.20

Jelas tak???

Jika ada apa2 kemusykilan..anda bolehlah tanya saya terus yer..

🍒🍒Gembira dapat bersama2 anda  didalam Bisnes Shaklee🍒🍒

🌻🌻Regards🌻🌻

🍀Perunding Vitamin Anda:  Chrisline
🍀SID: 1084022
🍀Contact No: 013-546 1319
(SMS/Whatsapp)


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Tanda-tanda Demam Denggi