PERIOD TIDAK TERATUR | TESTIMONI GLA

Salam Sejahtera kepada rakan2 pembaca...hari ini saya sangat gembira... sebab kenapa?

Pertama.....Sebab anak saya genap 8bulan hari ini.
Kedua.....saya gembira dengan perubahan hormon saya yg makin stabil.

Sebab kedua itu yg akan sy kongsikan dengan anda semua.

Sudah menjadi kebiasaan bila ibu bersalin..tidak akan datang bulan selama beberapa bulan.. Ada juga yang hingga mencapai setahun atau lebih tidak didatangi haid. jangan risau kerana ini adalah normal apatah lagi jika ibu menyusukan anak secara ekslusif. Hal ini kerana berlakunya ketidakseimbangan hormon dalam badan ibu. Hormon Prolaktin (hormon penyusuan) lebih tinggi berbanding hormon Estrogen.
.
.
Dalam kes saya, saya datang bulan selepas anak berusia 5 bulan. Mungkin kerana anak saya mula tidur dengan lebih panjang pada sebelah malam. Ini menyebabkan hormon prolaktin saya menurun dan datang bulan pada bulan ke-5 selepas bersalin. Namun begitu jarak antara haid saya tidak normal iaitu 54hari.
.
.
Memandangkan kami suami isteri memilih untuk merancang secara semulajadi..hal ini menjadi masalah bagi kami. Untuk merancang secara semulajadi..kiraan haid - waktu subur kena lah tepat.
.
.
Saya mencuba GLA Shaklee untuk membantu mengawal & menstabilkan hormon saya. Sy mula mengambilnya pada awal bulan Februari 2016 untuk melihat keberkesanan gla. Saya masih menyusukan anak seperti biasa.
.
.
Berikut merupakan tarikh2 si bendera merah :)
27hb Nov. 2015
19hb Jan. 2016 (Sebelum GLA)
18hb Feb. 2016 (Selepas GLA)

Jaraknya sila kira sendiri ;)
.
.
Nampak tak perbezaan disana. Selepas Amalkan GLA...kitaran period saya teratur.
GLA Shaklee secara menyeluruh membantu dalam menstabilkan atau menyeimbangkan hormon. Lepas ne tak payahlah risau2 lagi nak mengira :D bagi yang nak merancang naturally. Bagi anda yg mengalami masalah kitaran haid tidak teratur..cubalah GLA..sy dah cuba & ia memang berkesan.
.
.
Anda boleh dapatkannya daripada saya atau mana2 cawangan Shaklee dengan menggunakan ID sy 1084022.

Inilah dia rupa GLA yg saya katakan...







*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi saya untuk tempahan sekarang...


Sms/Pm/WhatsApp
013 546 1319

ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di sini

2. Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


Hanya RM68.90 Yuran Pendaftaran SEUMUR HIDUP


Pengedar Sah Shaklee Anda
AREA : SUNGAI BESI, KL.

Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

KEBAIKAN B COMPLEX

Kandungan Lecithin

Alfalfa Legakan Gout

Cara Kurangkan Sakit Senggugut