Promosi ESP : BELI 6 PERCUMA 1 | BELI 2 DISKAUN 5%

PROMO ESP!!!! ESP MURAH GILERRR!!! hahahaha

Terpaksa gelak besar, guling2.... Semua org tahu ESP adalah punca saya jatuh cinta dgn Shaklee suatu ketika dahulu. 👉Esp telah menyihatkan saya semasa mengandung.
👉ESP telah memberi kekuatan luar biasa kpd saya semasa sarat mengandung.
👉ESP buat saya tidak demam batuk selesema
👉ESP buat kulit saya cantik dan hilang parut
👉ESP pekatkan susu saya
👉ESP buat anak saya kuat dan sihat. 👉ESP buat saya yakin dgn Shaklee, mengenali Shaklee dan kini adalah seorang leader dlm Shaklee💪💪💪👍👍

Segalanya bermula dgn ESP!! Bagi setiap pembelian ESP, anda akan mendapat resepi sekali utk bancuhan yg super duper lazat.

Harga runtuh sekarang ni!!
Beli 6 tong dapat percuma 1 tong..
Beli 2 tong dapat diskaun 5%

Cepat dapatkan sementara stok masih ada.


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Hubungi saya untuk tempahan sekarang...


Sms/Pm/WhatsApp
013 546 1319


ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di sini 

2. Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.

Anda juga boleh menggunakan ID 1084022 untuk mendapatkan vitamin anda.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


Hanya RM68.90 Yuran Pendaftaran SEUMUR HIDUP


Pengedar Sah Shaklee Anda
AREA : SUNGAI BESI, KL.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Tanda-tanda Demam Denggi