Cara Tambah Air Susu Badan



Pengalaman 3 hari tanpa air susu memang sangat menyedihkan bagi ibu-ibu yang ingin berjaya menyusukan anak sehingga 2 tahun seperti saya. Saya kini mengandung 23 minggu dan mempunyai seorang anak yang masih menyusu. Umur baru 1 tahun 2 bulan 12 hari pada hari ini. Walaupun air susu tidak ada, saya cuba juga menyusukan anak dengan harapan dapat menggalakkan penghasilan air susu. Tapi bukannya ada air susu..sakit pula yang saya dapat kerana anak menyusu 'kosong'. Hanya ibu-ibu yang bermasalah seperti saya sahaja faham apa yang saya lalui. 

Tetapi hari ini saya sangat gembira sebab saya dah MERDEKA dari masalah AIR SUSU BADAN MERUNDUM..saya nak share #testimonisendiri..beberapa hari lepas saya sangat risau sebab air susu takda. Anak saya pula masih kuat menyusu. Sebelum ne ada kawan dalam group wasap bagitau..kawan dia preggy dan takda air susu(ada anak menyusu juga). Masa tu saya hairan juga sebab saya ada..oo mungkin sebab saya makan suplemen. 

Kemudian beberapa hari lepas saya kehabisan bekalan #ostematrix..saya perasan air susu badan saya kurang..lama2 bukan setakat kurang..LANGSUNG TAK ADA dah..kesian sangat kat anak menyusu 'kosong'. Saya hanya perasan takda bila ada malam tu dia menangis tak henti biarpun dibagi menyusu. Esoknya baru saya perasan kenapa dia nangis sakan.

Then 29hb ogos..isnin lepas saya topup ostematrix..termasuk semalam dah 2x saya telan 4biji oste.

Masa siap mandikan anak tadi perasan ada rasa sejuk2 kat pakaian. bila cek eh ada air susu..punya happy..lepas ne tidur nyenyak la anak.

Betullah kawan saya kata..kalau preggy air susu akan susut. Kalau ada anak masih menyusu memang kesian. Ini terjadi sebab anak dalam kandungan juga memerlukan kalsium..penghasilan air susu juga memerlukan kalsium. Bila 2 orang..eh 3 orang (termasuk saya) yang menggunakan kalsium dalam badan saya..sudah tentu penyusutan air susu lebih cepat berlaku.

Nak tambah air susu..ostematrix shaklee pun dah cukup. Suami saya juga gembira sebab dah tak perlu beli susu formula lagi..lagipun anak kami tak suka sangat dengan susu formula. 1 botol tu ikut sukatan sesuai umur dia pun tak habis. Biarpun dah minum, dia tetap akan mencari susu badan.

Hanya 2 malam mengamalkan ostematrix..dan hasilnya tidak mengecewakan saya.

Ada masalah sama..
Boleh hubungi saya untuk dapatkan ostematrix atau set vitamin penuh untuk penyusuan.

#Realtestimoni
#Realtime
#Realperson



Klik gambar untuk pesanan produk.



Whatsapp untuk pesanan produk, pendaftaran keahlian dan konsultasi.

www.wasap.my/60135461319


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli. Klik JOIN NOW


PENAFIAN :

● Ini adalah testimoni individu, hasilnya mungkin berbeza dari individu lain.

● Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

● Sentiasa berunding dengan doktor atau pakar penjagaan kesihatan anda sebelum mengambil sebarang suplemen.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Kandungan Lecithin

Kos Rawatan Di Malaysia Makin Meningkat