BAGAIMANA NAK JADI AHLI SHAKLEE



Minggu ini ramai sangat yang mesej saya secara personal..bertanya macamana nak jadi ahli atau pengedar Shaklee yang sah. Jadi saya terfikir nak buat entri untuk memudahkan mereka yang teringin nak tahu tetapi segan nak bertanya.

Pertama sekali adalah yuran keahlian.

Yuran keahlian -  RM68.90 sahaja.
Kos penghantaran - RM21.20 (Sabah/Sarawak) / RM10.60 (Semenanjung).
**Kos penghantaran adalah flat rate/tetap.

Jika anda di Sabah/Sarawak jumlah kos pendaftaran adalah
RM68.90 + RM21.20 = RM90.10

Jika anda di Semenanjung jumlah kos pendaftaran adalah
RM68.90 + RM10.60 = RM79.50

Dengar kata ada KEAHLIAN PERCUMA ?

Ya, Ada. Caranya anda kena buat pembelian sehingga 200uv (RM650.00 - RM700 pembelian dalam 1 resit). Pendaftaran keahlian dan penghantaran akan jadi percuma. Bermakna anda hanya membayar harga produk dengan harga ahli.

Terdapat 2 cara untuk mendaftar keahlian :

1. ONLINE
Anda berikan maklumat yang diperlukan pada saya dan saya akan daftarkan setelah bayaran yuran pendaftaran dilakukan. Cara ini cepat dan menjimatkan masa.

2. MANUAL / DATANG KE BRANCH
Saya akan mendaftarkan anda ke branch dengan mengisi & menandatangani borang keahlian. Samada anda datang bersama saya atau saya sahaja.

Semasa pendaftaran anda boleh terus melakukan pembelian dengan harga ahli.

Kebanyakan pelanggan saya lebih memilih untuk daftar secara dalam talian(online) kerana ia lebih cepat, murah & boleh terus melakukan pembelian. Penghantaran barang juga terjamin kerana pihak Shaklee akan bertanggungjawab sekiranya berlaku apa-apa pada produk ketika proses penghantaran. Contohnya jika pecah..akan digantikan dengan yang baru.

Apakah maklumat yang diperlukan untuk mendaftar?

Untuk keahlian saya perlukan maklumat berikut:

Nama Penuh ikut IC:
No IC:

Nama Pasangan :
No IC Pasangan:

Alamat:

No akaun Bank
Nama Bank:

No telefon:
Email:

Bagaimana nak menghubungi saya?

Anda boleh menghubungi saya di talian 0135461319 (Chris)

Anda juga boleh mengisi maklumat anda di SINI dan saya akan menghubungi anda kemudian.

Mudah bukan?

Tunggu apalagi..

Manfaatkan data internet dengan mencari pendapatan secara online.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

KEBAIKAN B COMPLEX

Kandungan Lecithin

Kesan Kekurangan Zink

Alfalfa Legakan Gout