Bagaimana Nak Daftar Keahlian Shaklee?

★ Syukur Semakin hari semakin ramai yang mendaftar sebagai ahli dan mula berbisnes dengan Shaklee.★

Anda pengguna SHAKLEE tapi masih belum mendaftar keahlian shaklee???

RUGI RUGI RUGI... takkan setiap bulan nak tengok ja orang lain dapat CASH BONUS.. 2 angka, 3 angka (makan sendiri dan share dengan kawan2/saudara mara ja pun boleh dapat CASH BONUS) yang dapat bonus 4-5 angka pun ramaiii... (janji rajin)

Tapi saya tahu.. ramai yang mempunyai masalah di bawah ini:

"nak join shaklee tapi takut sebab SHAKLEE dah ramai yang jual"
--percayalah, ada kemahuan, ada jalan, saya boleh, you all pun mesti boleh!!

"nak join shaklee tapi susah nak pergi ambil stok sebab kena jaga anak"

--Alahai...jangan risau...buat tempahan melalui online  sahaja ... tak perlu gerak2 dah....

Senangkan???

Jadi, hilangkan rasa takut. Yakin boleh!! Mula dari sekarang.
Kemon bebeh!! :D :) ;p
=====================================================

✔ Macam mana nak daftar keahlian Shaklee??

°° Hanya RM68.90 sahaja

--- Anda akan dapat BUSINESS KIT yang mengandungi catalog, product guide dan business manual.

✔ Apa kelebihan jadi ahli Shaklee??

°° Dapat BONUS hasil pembelian/jualan setiap bulan. Makan sendiri pun boleh dapat bonus.

°° BERPELUANG membuat bisnes Shaklee, (online dan offline) dengan bantuan MENTOR ( saya la tu..hehehe).

°° Anda TAK PERLUKAN MODAL ribu riban untuk simpan stok dirumah -- konsepnya mudah ja.. ada customer, baru anda order barang.. so anda juga tidak perlu bersusah payah untuk bungkus dan poskan barang untuk customer.

°° Berpeluang MELANCONG ke luar negara (Umrah/Paris/London) atau dalam negeri..

°° Dapat menikmati CAR BONUS jika menepati syarat.. Macam kawan saya kata, kerja dimana2 pun takkan pernah dapat car bonus, syukurlah ada yang duduk rumah ja pun, SHAKLEE tolong bayar duit kereta.. huhuhu..

°° ACCESS kepada SPECIAL GROUP kami untuk testimonial dan maklumat terperinci mengenai produk2 Shaklee. Mereka yang register dengan saya, saya akan masukkan mereka dalam group Shaklee. Dalam group ini, anda akan didedahkan dengan rahsia2 bagaimana menjalankan bisnes secara online. Di sini juga, anda akan berkongsi Rahsia Kejayaan ramai orang yang sudah berjaya dalam Shaklee.

✔ Rugi ke kalau saya makan sendiri tanpa jadi ahli??
°° Sememangnya, sangatlah rugiiii... sebabnya anda tidak akan dapat apa2 cash bonus dan kehilangan segala benefit di atas tadi. Kan ke rugi?? Kalau dah merasakan sendiri Shaklee ni memang berbaloi, memang Syok lah kalau anda dapat menikmati semua benefit di atas.

EXTRA bonusnya lagi kalau anda mendaftar dengan saya, anda akan didedahkan dengan rahsia kejayaan team kami..

JOM SERTAI Group Saya sekarang juga!!
=========================================
✆ NAK DAFTAR? Sila PM/Whatsapp ke 013-5461319 SEKARANG JUGA!!! 1 Malaysia pun boleh...Orang Sabah, Sarawak, Semenanjung...semuanya ada dlm group saya..Apa tunggu lagi....!!! ✆



Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Tanda-tanda Demam Denggi

KEBAIKAN B COMPLEX

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Alfalfa Legakan Gout