Klik Disini Untuk Dapatkan Vitamin Percuma Anda

Betul ke ada vitamin percuma?

Ya. Memang betul. Kamu akan mendapat vitamin #Lecithin secara percuma untuk bulan Februari 2017 ini. Tetapi apa kata anda baca dahulu tentang Lecithin ini.

Lecithin merupakan campuran kompleks fosfolipid yang terdapat dalam sel-sel badan kita. Ia bermanfaat untuk kesihatan fizikal dan mental. 30% daripada otak kering dan 20% dari saraf kita terdiri daripada Lecithin.

Apakah kebaikan Lecithin ?

Lecithin melindungi sel-sel dan menguatkan struktur sel-sel dengan memudahkan pergerakan lemak, bahan buangan dan nutrien didalam dan diluar sel-sel tubuh.

Meningkatkan Fungsi Kognitif.
Lecithin merupakan sumber yang kaya dengan kolina yang akan ditukarkan menjadi asetilkolin. Asetilkolin ialah sejenis bahan kimia dalam otak yang penting untuk kecergasan mental, fokus dan memori.

Jumlah asetilkolin yang mencukupi dapat mengekalkan fokus, membantu meningkatkan memori dan membantu meningkatkan tahap intelektual kita.

Apabila tahap asetilkolin rendah, ia akan menjejaskan keupayaan belajar dan mengingati maklumat. Jadi? ibu-ibu dan ayah-ayah yang ada anak yang result exam diorang boleh buat kita naik darah tinggi, bolehlah beri Lecithin pada mereka.

Ibu-ibu mengandung dan menyusu pun sangat bagus ambil Lecithin untuk bayi.


Meningkatkan Kesihatan Hati.
Lecithin diyakini dapat membantu hati dalam mempercepatkan aliran lemak dan kolestrol. Mengurangkan pengumpulan lemak dan menghapuskan toksin berbahaya dalam badan.


Membantu Mengekalkan Berat Badan dan Badan Yang Sihat.
Inilah yang buat Lecithin Shaklee sangat famous dan digunakan oleh beribu-ribu marhain di Malaysia. Pelanggan yang ambil Lecithin rata-rata cakap Lecithin buat kita tak boleh nak makan banyak-banyak macam selalu. Rasa selalu penuh.

Lecithin merupakan pengemulsi lemak yang membantu memecah dan mencairkan lemak. Hal ini dapat membantu meningkatkan metabolisme dan pembakaran lemak dengan lebih berkesan apabila kita sertakan dengan program diet dan senaman yang betul.


Membantu Peredaran Darah Yang Sihat.
Lecithin membantu mencegah pembentukan lemak pada dinding hati kita dan memecahkan deposit lemak dalam salur darah dan otak. Secara tidak langsung mengurangkan tahap kolestrol dan meningkatkan kesihatan kardiovaskular.


Mengekalkan Kelembapan Dan Kesihatan Kulit.
Bab-bab kulit ni mesti ramai orang perempuan suka. Saya sendiri kalau dengar apa-apa yang bantu dapatkan kulit cantik memang berdirilah telinga ni. Fitrah manusiakan semua suka yang cantik.

Lecithin mempunyai kepekatan asid lemak yang tinggi, hal ini menyebabkan ia mampu mengekalkan kelembapan kulit dengan berkesan. Kulit akan menjadi lebih lembap dan lembut.


Membantu Meningkatkan Penyerapan Nutrien.
Lecithin membantu meningkatkan penyerapan vitamin larut lemak seperti vitamin A, D, E dan K.


Bagaimana nak dapatkan vitamin percuma ne?
Dengan setiap pembelian 1 botol Lectihin anda akan mendapat PERCUMA 1 botol Lecithin.


Disclaimer:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Jadi..tunggu apalagi? Dapatkan vitamin anda sekarang!


Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com

www.kongsikesihatan.blogspot.com


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


DAFTAR SEKARANG DI SINI 


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Kepentingan Pengambilan Ubat Cacing

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???