Sihat dengan Cepat Ketika Berpantang

Salam..

Dah lama tak buat entri..maklumlah balik kampung dua bulan sebab nak bersalin kat tanah kelahiran sendiri😊.Lepas tu berpantang dan kemarin 31hb genap sebulan saya berpantang. Anak pun dah fullmoon juga. Hari ne rindu pula nak buat. Oleh sebab tak tahu apa nak kongsikan..rasanya ada baiknya kalau saya kongsikan pengalaman bersalin sehinggalah berpantang dan produk apa yang saya amalkan.

Bersalin hari tu amat mudah bagi saya. Sakit ketika kontraksi kurang tidak seperti anak pertama. Tempoh meneran juga sangat cepat. Saya hanya mengambil masa 6 minit untuk meneran. Begitu mudah sekali. Bayi saya lelaki..3.35kg berat dengan bacaan kuning 24jam selepas lahir 57 sahaja. Syukur anak saya dilahirkan sihat tanpa masalah atau kesan sampingan dengan vitamin shaklee.

Sepanjang hamil saya amalkan vitamin shaklee untuk ibu hamil. Ianya terdiri daripada;
ESP (energizing soy protein),
Vitamin C,
B Complex,
Vitalea,
Ostematrix dan
Omega Guard (amalkan setelah trimester kedua).

Saya mengambilnya secara konsisten dan hasilnya bacaan hb ok, tidak mudah penat, tidak sembelit, dan tidak ada masalah lain berkaitan dengan kehamilan.

****************************************************

Semasa berpantang, saya amalkan vitamin yang sama..dari hamil hinggalah bersalin saya tidak perlu keluarkan kos untuk keperluan lain sebab vitamin shaklee untuk ibu hamil dan berpantang dah lengkap dan sama sahaja. Cuma perlu tambah alfalfa semasa berpantang.

Luka bersalin saya pulih sepenuhnya dalam seminggu. Minggu kedua berpantang saya dah boleh melakukan kerja-kerja rumah. Minggu ketiga dah sihat sepenuhnya. Cuma masih mengelak daripada mengangkat berat.

Bagi bayi saya pula, tulangnya sangat kuat. Usia seminggu kakinya sudah boleh ditegakkan semasa didukung berdiri atas paha saya. Pada minggu ketiga anak saya sudah boleh menegakkan lehernya tanpa sokongan. Dah boleh toleh kiri kanan jika bapanya buat 'lalu lintas' depannya 😄. Kalau nak diceritakan memang banyak manfaat yang saya terima dari vitamin shaklee.

Sebelum mengamalkan pengambilan vitamin shaklee saya dah bertanyakan doktor dan saya dibenarkan mengamalkannya. Katanya "takda salah ambil suplemen dari luar asalkan ia selamat dan dari bahan semulajadi. Pastikan ambil dengan dos yang betul". Lupa dah nama doktor tu sebab tanya masa anak pertama lagi😊






Testimoni Sendiri

Disclaimer:
Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Mengapa mesti memilih  Shaklee
✔ Mendapat Kelulusan KKM
✔ Tiada Kesan Sampingan
✔ Terbukti Berkesan
✔ Terbukti Semulajadi
✔ Terbukti Selamat
✔ Harga Mampu Milik

===========
CARA ORDER:
===========
☎Sms/WhatsApp
013 546 1319

EMAIL : chrislinemarapus@gmail.com
Kesihatan Itu Kekayaan

www.kongsikesihatan.blogspot.com

ATAU BUAT PEMBELIAN SENDIRI..

1. Klik Link di SINI 

2. Tandakan Produk Pilihan Anda & ikut arahan seterusnya.

3. Pembayaran Melalui DEBIT/CREDIT CARD.

4. SELESAI - Anda hanya perlu menunggu barang anda sampai di hadapan rumah.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli melalui kami..


DAFTAR SEKARANG DI SINI 


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

KEBAIKAN B COMPLEX

Kandungan Lecithin

Kesan Kekurangan Zink

Cara Kurangkan Sakit Senggugut