ANAK SAYA BERHENTI MAKAN SAYUR

Bercerita tentang anak..siapa yang taknak beri yang terbaik untuk anak-anak kan?

Begitulah kami suami isteri.

Sebelum umur mencecah 2 tahun, anak saya makan apa sahaja jenis sayur. Tetapi apabila umurnya masuk 2 tahun, dia mula memilih makanan. Tak mahu makan sayur. Risau anak kurang nutrisi..saya dan suami berikan #vitaleakanakkanak. Kami hanya berikan sebiji sehari sebab dia bawah umur 4 tahun. Bagi kanak-kanak yang berusia 4 tahun dan ke atas bolehlah diberi 2biji sehari.

Nak tahu apa yang kami dapat selepas berikan anak kami vitalea kanak-kanak?

Anak kami mula makan sayur semula😋..dan kegemarannya adalah sayur kacang bendi. Selain memberikan nutrisi yang lengkap untuk anak saya, #VitaleaforChildren bantu anak saya kembali makan sayur.

Jadi, ibubapa yang ada masalah seperti kami bolehlah ikhtiar dengan vitalea kanak-kanak ye. Kalau anak tak kembali makan sayur pun..kekurangan nutrisi akibat tidak makan sayur dapat digantikan dengan pengambilan vitalea kanak-kanak.


Mereka ini juga adalah antara ibubapa yang ada masalah seperti kami..


Kalau rasa-rasa nak cuba ikhtiar dengan Vitalea for Children ne..boleh dapatkannya disini.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

KEBAIKAN B COMPLEX

Kandungan Lecithin

Kesan Kekurangan Zink

Cara Kurangkan Sakit Senggugut