Vitamin Pilihan Untuk Kanak-kanak

Ini anak sulung saya..sedang cuba keluarkan vitamin untuk dia makan. Dia ne memang tak sah kalau vitamin dia takda. Asyik nak berebut dengan mak nya bila vitamin dia habis. Jadi, memang wajiblah Vitalea for Children ne sentiasa ada. Syukur saya jumpa vitamin yang banyak manfaat dan semulajadi.

Kenapa vitalea kids ne jadi pilihan saya untuk tumbesaran anak yang sihat.  Ini sebabnya ;

1. Mengandungi 18 jenis vitamin dan mineral perlu. 100% vitamin A, C, D dan E serta kesemua 8 vitamin B. Kalsium, magnesium, zinc, copper dan pelbagai mineral lain.

2. Formula yang diperbaharui berbanding yang lama.

3. Kandungan stevia dan xylitol memberikan rasa manis semulajadi yang tidak akan menyebabkan kaviti gigi.

4. Tidak mengandungi perasa, pemanis dan pengawet tiruan.

5. Bebas gluten,  perisa anggur yang sangat sedap, anak saya pun suka.

6. Multivitamin kanak-kanak terbaik dipasaran, jumlah nutrien lengkap dan memenuhi keperluan tumbesaran anak-anak, penyerapan mudah dan pantas.

7. Sangat sesuai diambil kanak-kanak berusia 4  hingga 12 tahun terutama yang tidak suka makan sayur.

8. Mesra gigi. Maksudnya saya tak perlu risau dengan kesihatan gigi dan gusi.


Jika anda mahu berikan ini pada anak-anak..highly recommended.

Klik disini untuk pesanan produk..

Atau,

Buat pembelian sendiri disini.

Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Tanda-tanda Demam Denggi

KEBAIKAN B COMPLEX

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Alfalfa Legakan Gout