Ostematrix Sebagai Sumber Kalsium


Sumber kalsium yang sangat baik. Berkesan. Saya tidak pernah skip makan ketika hamil anak perempuan saya. Hasilnya tulang anak saya kuat. Malah saya tidak pernah mengalami sembelit, masalah urat bersimpul dan sakit pinggang serta tulang belakang sepanjang kehamilan. Saya memang suka minum susu..tapi kalau dah lewat sangat kadang-kadang malas nak buat minuman. Jadi tidak sia@sia saya makan vitamin ne sebagai pengganti..bukan segelas susu tapi 4 gelas terus. Ia dikenali sebagai Ostematrix.


Antara kebaikan lainnya adalah;

• Membantu dalam pembentukan tulang dan gigi yang sihat
• Mengelakkan penyakit osteoporosis (tulang rapuh)
• Memulihkan kekejangan dan kebas-kebas
• Mengurangkan stress
• Menstabilkan tekanan darah
• Melegakan sakit ketika haid
• Membantu dalam masalah gastrik
• Penting untuk pembekuan darah, menstabilkan transmisi impuls saraf dan merehatkan otot sewaktu kontraksi
• Mengurangkan risiko praeklampsia
• Membantu mengurangkan sakit belakang
• Mengurangkan risiko osteoporosis
• Membantu mengurangkan kebas dan sesemut
• Membantu melegakan sembelit
•Membantu dalam masalah tumit kaki sakit/pecah-pecah
• Membantu mengurangkan masalah kolestrol
• Menggalakkan kulit yang cantik
• Melegakan sakit-sakit sendi
• Membantu mengurangkan risiko penyakit jantung
• Membantu melembutkan najis
• Membantu mengatasi migrain
• Membantu masalah buasir

Waa banyak sangat kebaikan ostematrix ne kan.. Rugi tak amalkan. Testimoni saya sendiri pula,  ostematrix ne sangat membantu dalam penghasilan air susu badan.

Jika anda ingin mencubanya.. Bolehlah klik disini untuk sebarang pertanyaan dan pesanan produk..

Atau,

Buat pembelian sendiri disini.

Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Tanda-tanda Demam Denggi

KEBAIKAN B COMPLEX

Kebaikan Pengambilan Omega Guard Semasa Berpantang

Alfalfa Legakan Gout