Cara Galakkan Penghasilan Air Susu Badan

Ibu mana yang tak gembira kalau dapat menyusukan anak dengan susu ibu sahaja selama 2 tahun kan..

Saya berjaya susukan kedua-dua anak saya dengan susu badan tanpa perlu risau akan kekurangan air susu.. Yang bongsu masih fully breastfeeding. Yang sulung ON OFF berhenti fully breastfeeding semasa usianya 2 tahun 3 bulan..dah ada adik kan..mana boleh kongsi dengan adik setiap masa..kesian mak😌 Ingat tak penat ke susukan anak😁😁

Apapun bagi ibu-ibu yang ada masalah penyusuan anak(kurang air susu)..bolehlah cuba ne untuk galakkan penghasilan air susu ya.



SET PENYUSUAN SHAKLEE
.
PROTEIN (ESP) – Bayi memerlukan banyak protein untuk membantu pertumbuhan yang sihat kerana protein merupakan asas tubuh badan kita. Sel tubuh kita dihasilkan daripada protein yang sihat. Protein dari sumber yang baik juga penting untuk menggalakkan penghasilan susu ibu yang lancar.
.
.
MULTIVITAMIN (Vita-Lea Iron Formula) – Membekalkan vitamin dan mineral penting yang ibu-ibu tidak dapat perolehi dari diet harian. Vitamin dan mineral yang sihat membantu menghasilkan susu ibu yang kaya dengan nutrisi serta dapat menyokong kesihatan ibu dan anak menjadi lebih baik.
.
.
B-COMPLEX – Membantu memelihara kesihatan sistem saraf bayi, penghasilan hormon, pembentukan sel darah merah dan membekalkan sumber tenaga kepada sel.
.
.
VITAMIN C (Sustained Release Vita-C Plus) – Penting untuk pembentukan dan pembaikan tisu badan, yang mana ia sangat penting dalam proses tumbesaran bayi.
.
.
KALSIUM (OsteMatrix) – Susu ibu terdiri daripada lebih kurang 40% kalsium. Kalsium diperlukan untuk pertumbuhan tulang dan gigi bayi.
.
.
ALFALFA – Mengandungi banyak nutrien dan vitamin penting seperti vitamin K, A, B1, B6, C, E, Kalsium, Zinc dan Zat besi. Alfalfa juga banyak digunakan secara tradisional oleh ibu menyusu sebagai milk booster.


Hubungi kami disini untuk sebarang pertanyaan atau pembelian produk.

Anda juga boleh membuat pembelian sendiri disini.


Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Kepentingan Pengambilan Ubat Cacing

Omega dan Kesihatan Paru-paru | Testimoni Shaklee

Tanda-tanda Anda Kekurangan Protein

Bagaimana Mengurangkan Risiko Penyakit Osteoporosis