Perbezaan Youth Advanced Renewal Night Cream - RICH dan LIGHT.

Set Youth Shaklee mempunyai dua jenis krim malam iaitu, Advanced Renewal Night Cream - RICH dan, Advanced Renewal Night Cream - LIGHT.


Bahan2 utama :

Kedua-dua ARNC mengandungi Vital Repair+(R) Complex dan Lotus Japonicus. Apa yang membezakan keduanya adalah ARNC-Rich mengandungi Shea Butter dan Jojoba. Manakala ARNC-Light mengandungi Schisandra Chinensis.




Kesemua bahan-bahan ini bagus untuk kesihatan dan kecantikan kulit. Nanti saya akan ulas kebaikan bahan-bahan ini pada entry lain. 


Apakah perbezaan kedua-dua krim ini?

Dari segi tekstur krim ARNC-Rich kelihatan putih pekat, manakalan ARNC-Light putih cair. 



ARNC sesuai dipakai oleh siapa?

Semestinya lelaki dan perempuan sesuai untuk menggunakannya. Cuma ARNC-Rich sesuai untuk mereka yang kulit kering dan sering terdedah pada penghawa dingin (aircond). Manakala ARNC-Light sesuai untuk mereka yang sering terdedah dengan cuaca panas. Ataupun jika anda melawat negara sejuk bawalah ARNC-Rich dan jika anda melancong ke negara yang panas bawalah ARNC-Light bersama untuk penjagaan kulit.

Jadi, sekarang anda sudah tahu perbezaan dan kesesuaian pemakaian kedua-duanya, maka bolehlah buat keputusan mahu memiliki yang mana satu. Cadangan saya belilah kedua-duanya kerana di Malaysia juga ada musim panas dan musim sejuk (tengkujuh) hehehe..

Advanced Renewal Night Cream ini hanyalah sebahagian daripada set Youth Shaklee. Anda bolehlah menggunakan fullset Youth dan alami sendiri keberkesanannya seperti yang dialami oleh testimoni-testimoni ini :












BUAT PEMBELIAN SENDIRI DI SINI.



Atau, klik whatsapp untuk pesanan produk, konsultasi dan pendaftaran keahlian.


Dapatkan penjimatan sehingga 30% dengan mendaftar sebagai ahli. Klik JOIN NOW.


PENAFIAN :

● Ini adalah testimoni individu, hasilnya mungkin berbeza dari individu lain.

● Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Ulasan

Popular Post

Tanda-tanda Anda Gemuk Air

Alfalfa Legakan Gout

TAU TAK APA ITU ACACIA/ARABIC GUM???

Cara Kurangkan Sakit Senggugut

Tanda-tanda Demam Denggi